Monday, March 14, 2011

Üle pika pika aja

Ma luban, et ma hakkan rohkem postitama. Ma luban. Ja üritan seda lubadust pidada.
Viimane postitus oli tehtud 11 jaanuaril ning selle ajaga on piisavalt palju asju juhtunud.
Näiteks seitse päeva pärast seda sain ma seitsmeteistkümne aastaseks ja me käisime Annuga linnas seda tähistamas (täpsemalt tema blogist).
Veebruaris ei toimunud mitte midagi, mida võiks nimetada huvitavaks. Mu elu on lihtsalt liiga igav, et midagi huvitavat olla saaks.
Ja Märts - tore kuu, lumi sulab, päike särab ja mida kõike veel! Ma käisin nädal aega tagasi opil, kurk on megavalus, rääkida eriti ei saa ja kui saangi, siis on see tänu valuvaigistitele, mis mõjuvad kõigest paar tundi.
Paar päeva tagasi käis mul koolikaaslane külas.
Alguses vaatasime Marioga filmi ("Vampires suck") ning siis otsustasime midagi ette võtta. Panime kaamera tööle ja läksime Chatroulette, kus saime tuttavaks ühe prantslasega. Suht lõbus oli temaga.
Asja tegi lõbusamaks see, kui Mario pani juuksepikendused pähe ning läks siis kaamera ette. Kusjuures ta jättis endast väga Naiseliku mulje ning see prantslane jäi ka seda uskuma.
Oeh, oskaks ma asju nii huvitavalt kirja panna nagu näiteks minu sõbrad seda teevad, siis oleks teistel ka seda vist tore lugeda, aga... Aga kuna ma ei ole isegi mingisugune eriline kirjanik, siis vaevalt, et see unistus üldse kunagi täitub.

Olgu, vb täna õhtul täidan jälle seda blogi. VB. Edu mulle sellega. :D

No comments:

Post a Comment