Wednesday, April 20, 2011

Vampire Exorcism

Ei, tegelikult ei ajanud ma mitte mingisuguselt vampiirilt hinge välja, lihtsalt mulle meeldib see tore ja sünge meloodia (rohkem küll muusikavideo). On ju ammuteada, et ma kuulan selle metali kõrvalt gootit ja isegi industriale jms.

Üle pika aja ka mingisugune sissekanne.
Õppisin täna pmst kogu aja kui ma koolist koju tulin. Alguses võtsin läbi füüsika, millest ma nagunii suurt midagi ei mõista, siis õppisin matemaatikat ning oh seda imet, ma sain MIDAGI selgeks! Üle pika aja. Nii hea tunne on.
Ning seejärel võtsin läbi inglise keele, milles homme töö tuleb. I feel speccul. Smart, too.

Ja ma sain kaks nätsupakki. Kusjuures see on kõige põhilisem homse päeva juures. Proovin ainult seda närida ja muud midagi mitte süüa. Sellest peaks tulema siis selline kerge "Paastumine" kui seda nii üldse nimetada saab. Igaksjuhuks kannan pudelit veega ka kaasas. Dieedipidamine ei ole aga üldse mingisuguseid edusamme toonud. Jaaaah, ma peangi dieeti. Nüüdsest.
Vaatab, kas saan oma soovitud kaalu või mitte (tegelikult ma isegi ei oska kahtlustada palju ma üldse kaalun, kuid arvan, et midagi üle 200, võimalik, et natuke isegi rohkem). Tahaks mingisugust muutust oma välimuses teha. Siiamaani olen ma tulnud ainult mustade juuste peale, kuid selle jaoks tahan ma natuke enda omi veel kasvatada. Jälle igatsen oma pikki juukseid. Nõme, et ma need Nii ära rikkusin ja eelmisel aastal lasin taas ära lõigata. Praeguseks oleksid nad ilmselt kaks korda pikemad kui praegu. Oh well, vigadest õitakse, mitte et ma seda tegelikult teeksin.

No comments:

Post a Comment