Friday, April 22, 2011

Tallinn tallinn tallinn

Üle pika aja käisin seal.
Kõik oli tore, välja arvatud muidugi sinnasõit. Liisi lihtsalt oskab nii palju rääkida, et väsitas lausa ära. Lõpuks ütlesingi talle kõva häälega "tee meile kõigile teene ja pane oma suu kinni." Ausaltöeldes ma isegi kahtlustasin tüli, mida meil vaja ei olnud. Õnneks teab ta isegi oma lobapidamatusest ning paar korda talle samamoodi öelnud, jäigi ta lõpuks vait (kolm peatust tallinnani oli jäänud).
Tallinnas saime kokku Jaanusega, blondi poisiga ja siis Marioga (keda ma alguses pidasin selleks blondiks poisiks, kelle nime ma ei mäleta/tea). Alguses läksime poodi, kus nad ostsid omale õlu ja mina Liisiga omale teed ja saiakesi (ma arvan, et Liis lihtsalt ei tahtnud minu pärast juua või ta häbenes. Ta on 18 täis). Seejärel suundusime Hirveparki, kus ma oma saiakestele otsa peale tegin ning natuke aega räägiti nalju. Aga vot mina suutsin eralduda väga kiiresti. Istusin ühele pingiotsale sest mu pea hakkas järsku ringi käima ning isegi valutama. Lõppkokkuvõttes olid "tähekesed" ka silmade ette tekkinud. Neid ilmselt jahmatas see, kuidas ma täiesti tühja pilguga paljast õhku vahin ning lõpuks neile üldse selja pöörasin ja silmad kinni panin.
"nimetu" blond tüüp isegi mainis, et ma näen kuidagi väga kahvatu välja.
Peagi liikusime edasi Solarisse, kus me otsisime Liisiga omale uusi kõrvaklappe. Neid me seal ei leidnud seega läksime rutuga Virru. Poisid jäid samal ajal vaatama kuidas mingisugune onu pihustitega imetööd (maale) teeb. Need olid tõesti lahedad. Me saime oma kõrvaklapid ostetud ning seejärel suundusime Koplisse (Sitsi peatusse), kus me käisime jälle poes. Ostsin omale kaks Lotte maasikamahla ning läksime siis ühele väikesele kossuplatsile, kus oli mingisugune väike punt inimesi, Nimetu poisi ja Mario sõbrad. Alguses kahtlustasin, et nad on ülbed, kaks tüdrukut ja kaks poissi, kuid mõne aja pärast veendusin, et nii see ei ole. Viskasin ka natuke korvi ja siis läksime tagasi trammipeatusse (okei, alguses käisime jälle poes läbi ja ma ostsin omale krõpsupaki). Mõne aja pärast oligi tarmm saabunud ning me sõitsime Baltijaama, kus me läksime rongile.
Seal jätsime poistega hüvasti ja sõitsimegi koju.
Tore oli, ausalt. Ilmselt kobime Liisiga homme tagasi linna ja saame nendega jälle kokku.

Siiamaani kõik. :)

No comments:

Post a Comment