Thursday, October 14, 2010

1.

Ma isegi ei tea kuhu minu eelmine blogi kadus. Mind täitsa masendas see, et kuigi ma teadsin endaarust parooli, ei saanud ma seda kuidagi tagasi. Seetõttu tegingi uue kasutaja, briancomawhite ja üritan siin vähemalt korra päevas käia, et mõnda huvitundvat isikut kurssi viia sellega, mis minu elus toimub.
Esiteks olen ma aru saanud, et blogindus on siiski väga populaarne noorte seas ja see üllatab mind sest kui rääkida välja kõik oma mured internetis välja ja keegi tuttav loeb, siis on ju hiljem natuke imelik talle otsa vaadata. Aga ei, mina ei kavatse siin oma muresid kurtma hakata. Ja ma ei vaja ka kellegi õlga millel nutta. Elu on selle jaoks juba niigi liiga nõme ja veel nõmedamaks ei taha ma seda muuta.
Teiseks - kool imeb. Mitte sellepärast, et mõned karvased idioodid nimetavad mind emoks. Ühele tahtsin juba kallale minna, aga piirdusin vaid sellega, et võtsin sööklas hapukoore kausi ja tahtsin selle talle juustesse sisse möksida kui ta ise sekund hiljem juba põgenes, ajades ühe poisi taldriku maha, mis (loodetavasti) miljoniks killuks pudenes. Tore, ta pidi seda koristama. Kui nüüd aus olla, ootasin ma isegi kättemaksu. See jäi minu üllatuseks tuletama. Vaimustav! Ehk ta kartis, et mul on hapukoorepakk taskus? Loodame. Aga põhiline põhjus, miks ma kooli vihkan, on see, et ma pean nii vara tõusma. Ja ma tahan magada, kuid sellegi poolest pean ma ju esimese äratuskella helina saatel ennast voodist välja ajama, teekannu kohvi/tee jaoks keema panema ja ema äratama minema. Ohjaa, ma olen nii hoolas, et teen seda ise, mitte tema ei ärata mind. Ilmselt on asi lihtsalt selles, et hoolimata sügavast unest ärkan ma liigagi hästi ja kiiresti (või õigemini saan voodist välja). Ja KODUSED TÖÖD! Gaah. Ei, gümnaasium on tore, aga ma EI viitsi neid teha enam. Terve see nädal on nii idiootselt laisk olnud minu puhul. Ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi. Homo olen, mis teha.
Ja kolmas... ma ei tea. Sain koolis omale sõbrad? LOL, ma usun, et tegelikult olen nende jaoks kuidagi tüütu, aga no... See ongi vist see extra credit of being me. x3
Neljas - mul on imetore kass, kes armastab mind küünistada, mööda mu selga üles ronida ja kas minu nägu (põski) küünistada või siis küüned pähe lüüa, mu kõrvu hammustada ja pärast seda arvutiekraani närida. :)

1 comment:

  1. Hm, tuleb tunnistada et ma ütlesin kunagi ise ka ühele tüübile emo, kuigi ta tegelikult oli gooti.. Aga nüüdseks oleme me väga head sõbrad ja kedagi emoks enam küll ei kutsu :P

    ReplyDelete