Tuesday, November 30, 2010

Wee! I won!

Päris üllatav on see, et ma sain sellega hakkama ning kirjutasin üle 50 000 sõna, eks? Nüüd olen ma ametlikult määratud võitjaks (olgugi, et mul läks neetult kaua aega enne kui ma aru sain, kuidas kogu see kinnitamise asi läks, kuid see selleks). Nüüd ootan ma järgmist võistlust. Ma ei teagi, mul tekkis selline kirglik kirjutamise hoog. Ilmselt ei haju see mitte kusagile, sest nõndanimetatud kood on aktiveeritud. Ma olen lapsepõlvest kirjutanud, alustades siis väikestest luuletustest ja haikudest ning alles 11-12 aastaselt pöördusin järjejuttude poole. Masendav. Aga jah, eks me kõik läbime sellise jama perioodi, haha.
Nüüd, need, kes loevad ja need, kelle tundeid ma riivasin - ma ei kavatse seda idiootset juttu mitte kusagil avaldada. Ma tean juba lihtsalt seda vaadates, et seal on kohutavalt palju neid vigu ja sõnastus on idiootne, kuid ma olen vähemalt sellega rahul (enam ei julge lugedagi. XD)



Nii tore on, kui ma siiski võitsin midagi!

Kuid kogu selle võitmisasja juures on üks nõme asi see ka, et ma jäin haigeks. Külmetus. Ning alajahtujatel ei näita ju palavikku, mis tähendab ka seda, et hoolimata oma kohutavast nohust ja valusast kurgust (ma lähen vist operatsioonile ka), kõnnin ma suhteliselt jääkuubikuna ja üsnagi kahvatuna ringi.
Kõige toredam on muidugi see, et tänu neetidele on mul väga lahe nina nuusata ja muud actionit teha, et nohu ära kaoks. Kuid elab üle. Haigus, olgugi, et ma olin kindel, et see talv ei jää ma enam haigeks, hakkab loodetavasti üle minema.

Kõike head teile!

No comments:

Post a Comment